دلتنگی

آزاد

آزاد

 

 

تو نیا ... من منتظرت میمونم = sen gelme...ben beklerim

.......................................................................................

تو که گفتی سفید بپوش بهت میاد

پس حالا که کفن پوشیدم چرا گریه میکنی؟؟؟

 

(̅_̅_̅_̅(̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅()ع ش ق م~ ~

 

اگه زندگیم

در یه کاسه آب خلاصه می شد

اونو بدرقه راهت می کردم…

 

(̅_̅_̅_̅(̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅() ج و ن م~ ~

کافه ي ديدار

وقت قرار

دود سيگار

ميز قمار

باختم !

” داشتنت ” را پاي يک ميز نفرين شده

به "او” باختم . . .

(̅_̅_̅_̅(̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅()ع م رم~ ~

 

من به همه ی روزهای هفته محتاجم

به تمام ساعت هایش . . .

باتمام جزئیاتش . . .

تابگویم درنبودنت چقدر دلتنگتم ...

 

(̅_̅_̅_̅(̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅() م ا ه م~ ~

 

براي مُردن اين همه تراژدي نياز نيست !

کافيست طاق باز خيره به سقف بخوابي ،

سيگارت که از فرط فکر نيمه خاموش شد ، مرگ خودش مي آيد به سراغت . . .

 

(̅_̅_̅_̅(̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅() گ ل م~ ~

 

به همان اندازه که دود سيگارم از من دورتر مي شود ياد تو به من نزديکتر مي شود . . .

 

(̅_̅_̅_̅(̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅() ن از م~ ~

 

جاگذاشته ام دلی


هرکه یافت

مژدگانی اش تمام “زندگی ام”

 

(̅_̅_̅_̅(̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅() ز ن د گ ی م~ ~

 


وقتي چاره اي نمي مونه

وقتي فقط مي توني بگي :

هرچه بادا باد . . .

حتي اگر ، دل کوه رو هم داشته باشي ، گريه ات مي گيره . . .

بازم سيگار پشت سيگار . . .

 

(̅_̅_̅_̅(̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅() ن ف س م~ ~

 

از بعضی ادمها خاطره میماند

از بعضی های دیگر هیچ

خاطره ساختن لیاقت میخواهد...

 

(̅_̅_̅_̅(̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅() د ر د و ن م~ ~

 


چقدر پر توقعی از "دل" من!

حتی "نماز" هم

در راه که می ماند، می شکند!!!

 

(̅_̅_̅_̅(̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅()ع ز ی ز م~ ~


از آن خاطره ی سه نفره ی "من" و "تو" و "باران"

فقط "من" دوام آوردم!

امسال خشکسالی بود!

 

(̅_̅_̅_̅(̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅()د ل ب ن د م~ ~

 

قدیمــا به کســی که به پــات میــموند میگــفتن"وفــادار"الان میگــن"آویـــزون".....

 

(̅_̅_̅_̅(̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅()ع س ل م~ ~

 

مراقب من باش!

از من فقط تو مانده‌ای...

 

(̅_̅_̅_̅(̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅()ق ش ن گ م~ ~

 

راه که می روم مدام بر می گردم پشت سرم را نگاه می کنم

دیوانه نیستم

خنجر از پشت خورده ام

 

(̅_̅_̅_̅(̅_̅_̅_̅_̅_̅()ج ی گ ر م~ ~

 

حـــس خــوبـیـه

دیـدن خـــوشــــبختی او

مــخصوصــــا اگـــر

برای این " خـــوشـــبخــتی "

به " بد بخـــتی " از خــودت گـــذشته باشـی...

 

(̅_̅_̅_̅(̅_̅_̅_̅_̅()ن ا ز ن ی ن م~ ~

 

خـــــــــــدایا …

اينقدر تو خودم ريختم ،

که از سرمم گـذشــت…

دارم غـــــــرق ميشم …

دسـتت کــــــجاست!!!

 

(̅_̅_̅_̅(̅_̅_̅_̅()گ ل م ه ر ب و ن م~ ~

 

خیلی سخته توی دنیا جا نباشه واسه آشتی بی وفا شه اون کسی که جونتو واسش گذاشتی...

 

(̅_̅_̅_̅(̅_̅_̅()م ه ر ب و ن م~ ~


سلام روزگار...

چه میکنی با نامردی مردمان..

من هم ..

اگر بگذارند ...

دارم خرده های دلم را...

چسب میزنم...

راستی این دل ...

دل می شود ؟

 

(̅_̅_̅_̅(̅_̅()ق ن د ع س ل م~ ~

 

همیشه از تو نوشتم"از تو گفتم

از تو و احساست

این اولین بار هم که میخواهم از خودم بنویسم

از خودم و احساسم حرف بزنم

فقط میتوانم بگویم"بی تو هیچم"

 

(̅_̅_̅_̅(̅()د رفت ...

 

نامـــــت ..

خاطراتــــت ..

بوســ ـــــه هایـــــت ..

و ..

و لـــمــــس حــــس بودنـت

همـــه و همــــه را بدستـــــ ســــــرد بــاد سپـردمــــ

یادمــــ تـــو را فرامــ ـــوش

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در دو شنبه 7 بهمن 1392برچسب:,ساعت23:40توسط zeynab | |