مردت

آزاد

آزاد

میدونی...؟

یه اتاق باشه گرم گرم...روشن روشن..

تو باشی..منم باشم..

کف اتاق سنگ باشه..سنگ سفید..

تو منو بغلم میکنی که نترسم..که سردم نشه..که نلرزم..

تو تکیه دادی به دیوار و پاهاتم دراز کردی..

منم اومدم نشتم جلوت و بهت تکیه دادم..

با پاهات محکم منو گرفتی..دو تا دستتم دورم حلقه کردی..

بهت میگم:چشاتو میبندی؟..

میگی اره..بعد شروع میکنی اروم اروم تو گوشم قصه گفتن..

یه عالمه قصه طولانی و بلند..

میدونی میخوام رگ بزنم..رگ خودمو..مچ دست چپ..

یه حرکت سریع..یه ضربه ی عمیق..بلدی که؟

ولی تو نمیدونی میخوام رگمو بزنم..تو چشماتو بستی..

نمیدونی من تیغ رو از جیبم در میارم..نمیبینی که سریع میبرم..

نمیبینی که خون فواره میزنه..نمیبینی دستم میسوزه و لبم رو گاز میگیرم..

...که نگم اخ..که چشماتو باز نکنی..

تو بغلم کردی..میبینی که سرد شدم..محکم تر بغلم میکنی تا گرم شم..

میبینی نا منظم نفس میکشم..تو دلت میگی:اخی دوباره نفسش گرفت..

میبینی هرچه قدر محکم تر فشارم میدی سردتر میشم..

میبینی من دیگه نفس نمیکشم..چشماتو باز میکنی و میبینی من مردم..

میدونی؟..من میترسیدم خودمو بکشم..

از سرد شدن..از تنها مردن..از خون دیدن..

وقتی بغلم کردی دیگه نترسیدم..مردن خوب بود..اروم اروم..

گریه نکن دیگه..من دیگه نیستم چشماتو ببوسم بگم خوشگل شدیا..

بعدش تو همون جوری وسط گریه هات بخندی..

گریه نکن دیگه خب؟..دلم میشکنه..نشکونش خب؟؟؟


نظرات شما عزیزان:

ارشیا
ساعت15:22---10 بهمن 1392
جالب بود.قالب وبت هم محشره.

میشه بپرسم چه ورزشی رو دوست داری؟
پاسخ:سلام مرسی .بیشترهندبال و والیبال ولی فوتبال هم بدنیست


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در پنج شنبه 10 بهمن 1392برچسب:,ساعت14:48توسط zeynab | |